Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|
Choose an application
Prinses Arabella en haar vrienden gaan naar het Arabellamuseum. Er staan werken van verschillende kunstenaars: sommige zijn groot en andere zijn klein. In sommige werken kan je verdwalen en andere doen je glimlachen. Dan willen de kinderen naar huis. Waarom? Omdat ze zelf een kunstwerk willen maken!
Museums --- Kunst --- Kunst bekijken --- Vertelplaten --- Kamishibai --- vertelplaten --- kamishibai --- Prentenboeken --- Museumbezoek --- Kunsteducatie --- Museum --- Kunstbeleving --- Vertelplaat --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Literatuur
Choose an application
Aisja staat voor het paleis van de sultan. Ze hoopt dat hij haar zal willen ontvangen. Een man verlaat het paleis via een zijdeur. Aisja vertelt hem wat de mensen over de sultan zeggen : dat hij nooit luistert naar het arme volk, dat hij enkel vleiers en kunstenaars toelaat in zijn paleis. De man luistert aandachtig en belooft dat hij Aisja's boodschap zal overbrengen aan de sultan ...
JB OUDH --- prentenboeken --- sprookjes --- Prentenboek 6+ --- Sprookjes - prentenboek --- armoede --- Arabische sprookjes --- Rechten van de mens --- Arabische sprookjes. --- Vertelkastje --- Vertellen --- Voorlezen --- Sultans --- Andere culturen --- Diversiteit --- Japan --- Voorleesverhalen --- Prentenboeken --- Jeugdboeken 07-09 jaar --- Kamishibai --- Sultan --- Culturele diversiteit --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Inclusie --- Maatwerk --- Literatuur
Choose an application
Een jongen gaat in de leer bij een meesterschilder. Op een dag maakt de meester het volmaakte schilderij. Vanuit alle hoeken van het land komen mensen kijken. Een rijke koopman, een dame van adel, een hogepriester en zelfs de keizer. Allen denken ze het schilderij helemaal te begrijpen, en ze hebben er veel geld voor over. De meester staat voor een dilemma: voor wie heeft hij dit werk geschilderd? Na een nachtje slapen komt hij met een verrassende oplossing...
genre-thema"">
Choose an application
leerboeken --- lager onderwijs --- Frans --- Lager onderwijs --- Frans ; basisonderwijs --- 475.6 --- 837 --- Schoolbooks - Didactic material --- Didactiek (Vakdidactiek) --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- didactiek van het Frans --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Taalinitiatie --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Lichaam --- Weer --- Kalenders --- Boerderijdieren --- Voeding --- Kunst --- Kleuren --- Dierenbescherming --- Muziekinstrumenten --- Orkestmuziek --- Kleding --- Wereldreizen --- Contains audio-visual material --- Taleninitiatie --- Menselijk lichaam --- Kalender --- Boerderijdier --- Drank --- Gezondheid --- Kleur (kleur) --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Literatuur --- Muziekinstrument --- Wereldreis
Choose an application
Observation (Educational method) --- Textbooks --- Wereldoriëntatie --- Basisonderwijs --- 1e leerjaar lager onderwijs --- Lager onderwijs --- Gezondheidsvoorlichting en -opvoeding --- Voedingsgewoonten --- Dagen --- Dieren --- Diversiteit --- Spelen --- Seizoenen --- Zomer --- Herfst --- Winter --- Lente --- Techniek --- Ontwerpen --- Ladders --- Bruggen --- Vliegtuigen --- Karren --- Wipplanken --- Schepen --- Ruilen --- Beroepen --- Sneeuw --- Zuiden --- Azië --- Bakkers --- Kinderen --- Bruegel, Pieter (de oudere) --- Kinderspelen --- Vakantie --- Vijvers --- Nederlands ; basisonderwijs --- 476.11 --- 476 --- 476.1 --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Gezondheidsopvoeding --- Voedingsgewoonte --- Voeding --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Inclusie --- Maatwerk --- Spel --- Seizoen (jaargetijde) --- Techniek (wetenschap) --- Ladder --- Brug (bouwwerk) --- Bouwen --- Vliegtuig --- Kar --- Wipplank --- Schip (transportmoddem) --- Waardering --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Bakker --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Pieter Bruegel de Oude --- Kinderspel --- Vijver --- Schip (transportmiddel)
Choose an application
Achteraan vind je een kaart met QR-codes die bij het leerwerkboek gehanteerd worden.
Aardrijkskunde ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 91 <07> --- 485.5 --- schoolboeken --- aardrijkskunde --- Aardrijkskunde ; secundair onderwijs --- 485.6 --- #BSCH: vak: aardrijkskunde --- #BSCH: vak: wetenschappen --- Geography--Cursussen. Instructies. Onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - aardrijkskunde --- Aardrijkskunde --- Schoolbooks - Didactic material --- (075)91 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- (075)91 Schoolbooks geography --- Schoolbooks geography --- handboeken secundair onderwijs --- didactiek van de aardrijkskunde --- PXL-Education 2016 --- PXL-Education 2015 --- PXL-Education 2013 --- Leesontwikkeling. --- Lezen --- Nederlands --- Niveaulezen. --- Basisonderwijs. --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Landschappen --- Landbouw --- Europa --- België --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Gemeenschapsonderwijs --- Onderwijssecretariaat van Steden en Gemeenten (OVSG) --- Natuur --- Industrie --- Verkeer --- Toerisme --- Lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Begrijpend lezen --- Indianen --- Amerika --- Cowboys --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Vlaanderen --- Wallonië --- Brussel --- Landen --- Steden --- Europese landen --- EU --- Topografie --- Bevolking --- Bebouwing --- Bodem --- Grondstoffen --- 475.2 --- lezen --- didactiek basisonderwijs - Nederlands --- Yellowstone National Park --- Vulkanen --- Oceanen --- Regenwouden --- Aarde --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Emigratie --- Cowboy --- Amazonegebied --- Kunst --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Schrijven --- Spel --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Geschiedenis --- Voorlichting --- Literatuur --- Landschap --- Crisis --- Tuinbouw --- Milieu --- Bodem (geologisch) --- Grondstof --- OVSG --- Vulkaan --- Oceaan --- Regenwoud --- Aarde (planeet) --- Land --- Stad --- Europese Unie --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie --- Leefbaarheid --- zzzzzzz --- Noord-Amerika --- Arizona --- Utah --- Mexico --- Oerwoud
Choose an application
Op basis van de feedback van honderden leerkrachten is Mikado geactualiseerd: er is meer ruimte voor onderzoekend en ontwerpend leren (natuur en techniek) en meer aandacht voor leren leren. De methode is verrijkt met heel wat digitale nieuwigheden. Ontdek hoe de vernieuwde Mikado je leerlingen motiveert, jou als leerkracht inspireert en ondersteunt! Mikado vertrekt vanuit de leefwereld van de leerlingen en biedt hen tal van kansen om zelf aan de slag te gaan, om zelf te ontdekken. Als leerkracht werk je op basis van doordachte leerlijnen aan alle wo-doelen. Je kiest voor een thematische en/of cursorische aanpak. Het webschema in de handleiding toont je in één oogopslag wat je van een thema mag verwachten. Tal van ideeën voor klasaankleding, tussendoortjes en slotactiviteiten helpen je om je thema te doen leven in de klas. Per activiteit krijg je een handig overzicht van wat je moet voorbereiden, welke materialen je nodig hebt en hoelang een activiteit duurt. Je krijgt door de praktische vormgeving snel zicht op de activiteiten. Voor wie wil worden extra didactische suggesties en vragen aangeboden.
wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.1 --- verkeer --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- 476.11 --- 476 --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Didactics of geography --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- WO (wereldoriëntatie) --- PXL-Education 2018 --- basisonderwijs --- Basisonderwijs --- 3e leerjaar lager onderwijs --- Zintuigen --- Steden en gemeenten --- Plattegronden --- Oriëntatie --- 4e leerjaar lager onderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Speelgoed --- Bruggen --- Steden --- Wonen --- Natuur- en milieueducatie --- Atlassen --- België --- Geschiedenis --- Natuur --- Vlaanderen --- Water --- Reclame --- Consumptie --- Bossen --- Woningen --- Bouwen --- Gebouwen --- Dieren --- Dierenzorg --- Verkeersveiligheid --- Jeans --- Wegbermen --- Architectuur --- Archeologie --- Kunst --- Panamarenko --- Vliegtuigen --- Opvoeden tot burgerzin --- Maatschappelijke vorming --- Wereld --- Rechten van het kind --- Kunststoffen --- Uitvindingen --- 20e eeuw --- Wereldoorlog I --- Provincies --- West-Vlaanderen --- Kaarten --- Oost-Vlaanderen --- Antwerpen --- Vlaams-Brabant --- Limburg --- Gewesten --- Toerisme --- Reizen --- Land- en volkenkunde --- EU --- Europa --- Talen --- Klimaat --- Plantengroei --- Landen --- Wereldkaarten --- Werelddelen --- Zonnestelsel --- Planeten --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- Wereldoriëntatie --- wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereloriëntatie --- Limburg (België) --- Plattegrond --- Provincie --- Kaart (geografie) --- Dialect --- Limburg (Belgische provincie) --- Gewest --- Emigratie --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord) --- Europese Unie --- Taal --- Crisis --- Cultuur --- Land --- Wereldkaart --- Werelddeel --- Planeet --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Bos --- Woning --- Gebouw --- Zintuig --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Wegberm --- Brug (bouwwerk) --- Archief --- Digitalisering --- Godsdienst --- Vliegtuig --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Maatschappij --- Voorlichting --- Literatuur --- Kunststof --- Uitvinding --- Industrie --- Stad --- Kinderrechten --- Antwerpen (provincie) --- Reizen (werkwoord) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Waar komen de spullen in mijn schooltas vandaan? Waaruit bestaat het? Ik leer over grondstoffen en hun herkomst. Ik verdiep me in (on)eerlijke handel en internationale organisaties. Wat doet reclame?http://www.opverkenning.be/nl/materiaal_themaschriften/leerjaar-5
#BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476.1 --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- Lager onderwijs --- 476.11 --- 476 --- schoolboeken --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- PXL-Education 2016 --- basisonderwijs --- PXL-Education 2017 --- Basisonderwijs --- 5e leerjaar lager onderwijs --- Wereldoorlog I --- Tuinbouw --- Landbouw --- Voeding --- België --- Vervoer --- Vervoermiddelen --- Democratie --- Grondstoffen --- Reclame --- Eerlijke handel --- Technologie --- Uitvindingen --- Water --- Seriëren --- Consumptiemaatschappij --- Rechten van de mens --- Diversiteit --- Duurzame voeding --- Mobiliteit --- Openbaar vervoer --- Fotografie --- Ganzenspelen --- Geschiedenis --- Veeteelt --- Kaarten --- Luchtfotografie --- Velden --- Groenten --- Fruit --- Seizoenen --- Onderzoeksvragen --- Provincies --- Steden --- Autosnelwegen --- Spoorwegen --- Waterwegen --- Trams --- Rome --- Satellieten --- Aarde --- GPS --- Staatsinrichting --- Gemeenschappen --- Gewesten --- Koningshuis --- Politiek --- Tijdlijn --- Oceanen --- Zeeën --- Werelddelen --- Natuur --- Koken --- Bevriezen --- Wetenschap --- Waterkringloop --- Waterhuishouding --- Waterverbruik --- Periodiek systeem der elementen --- Chemische stoffen --- Chemie --- Industrie --- Rechten van het kind --- Drones --- Zelfhulp --- Elektronica --- Vliegen --- Da Vinci, Leonardo --- Kunst --- Planten --- Bloemen --- Mensen --- Dieren --- Geld --- Betaalmiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- Wereldoriëntatie; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Ganzenbord --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Milieu --- Kaart (geografie) --- Veld --- Groente --- Seizoen (jaargetijde) --- Onderzoeksvraag --- Provincie --- Stad --- Autosnelweg --- Waterweg --- Tram --- Satelliet --- Aarde (planeet) --- Media --- Gemeenschap --- Gewest --- Maatschappij --- Film --- Oceaan --- Zee --- Werelddeel --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Groep --- Kind --- Voorlichting --- Periodiek systeem --- Stof (chemie) --- Spionage --- Communicatietheorie --- Kinderrechten --- Drone --- Vliegen (werkwoord) --- Uitvinding --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Autisme --- Cultuur --- Samenleving --- Historische kritiek --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Plant --- Bloem (plant) --- Ecologie --- Motief --- Nomenclatuur --- Mens --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Betaalmiddel --- Vervoermiddel --- Drank --- Gezondheid --- Mensenrechten --- Inclusie --- Maatwerk --- Grondstof --- Sociology of environment --- Didactics of social education --- Economics --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- 476.11 --- 476 --- schoolboeken --- Lager onderwijs --- 476.1 --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Europa --- Basisonderwijs --- Eenheidsmunt --- EU --- Rubens, Peter Paul --- Vlaggen --- Klimaat --- Levensomstandigheden --- Mensen --- Aarde --- Persoonlijkheidsontwikkeling --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Ademhaling --- Luchtverontreiniging --- Geld --- Beroepen --- Boodschappen doen --- hulporganisaties --- Vrijwilligerswerk --- Oorlog --- Wereldoorlog II --- Nazisme --- Jodenvervolging --- Vrede --- Kaarten --- Landen --- Landschappen --- Gebergten --- Zeeën --- Windmolens --- Varen --- Kusten --- Dor --- Droogte --- Kunst --- Toren van Babel --- Bruegel, Pieter (de oudere) --- Zelfcontrole --- Persoonlijkheidsleer --- Sociale vaardigheden --- Talenten --- Emotionele vaardigheden --- Emoties --- Voorlichting --- Mannen --- Vrouwen --- Lichaam --- Naaktheid --- Make-up --- Relatie --- Pubers --- Ouders --- Zonnestelsel --- Maan --- Zon --- Evenaar --- Wereldkaarten --- Groenten --- Water --- Gesteenten --- Steenkool --- Gassen --- Gasfornuizen --- Brandstoffen --- Geallieerden --- Grenzen --- Ademhalingsstelsel --- Longen --- Hart --- Bloedsomloop --- Circulatiestelsel --- Verslaving --- Alcoholisme --- Roken --- Koopverslaving --- Snoepen --- Computerspelen --- Drugs --- Lopen --- Eten --- Fastfood --- Gsm's --- Bewegingsopvoeding --- Bewegen --- Voedingsdriehoek --- Gezonde voeding --- Atomium (Brussel) --- Gent --- Waterlopen --- Leie --- Strand --- Kusttoerisme --- Kanosport --- Ardennen --- Brandweer --- Vuur --- Koks --- Borden --- Maaltijden --- Vliegtuigen --- Stewardessen --- Advocaten --- Soldaten --- Gender --- Kleuters --- Leraren kleuteronderwijs --- Schelpen --- Rechtbanken --- Vrije beroepen --- Bussen --- Chauffeurs --- Techniek --- Bouwvakkers --- Machines --- Herfst --- Bladeren --- Straatvegers --- Bezems --- Stoepen --- Ziekenhuizen --- Ziekenhuisverpleegkunde --- Patiënten --- Bankbiljetten --- Banken --- Onderwijs --- Leraren basisonderwijs --- Horeca --- Restaurants --- Piloten --- Politie --- Postbodes --- Poetsen --- Treinen --- Artsen --- Weiden --- Weideflora --- Kerken --- Dorpen --- Daken --- Bossen --- Rivieren --- Valleien --- Bruggen --- Werken --- Diversiteit --- Arbeid --- Naaiateliers --- Rekken --- Computers --- IPhones --- Kansarmoede --- Klaslokalen --- Klassiek onderwijs --- Meester --- Laptops --- Digitale geletterdheid --- Digitale media --- Ipads --- PC's --- Schrijven --- Logo's --- Sociale media --- Engelen --- Duivels --- België --- Provincies --- Andere culturen --- Jodendom --- Zwavelstokken --- Liefde --- Valentijndag --- Godsdienst --- Dennen --- Dennenappels --- Waterflora --- Waterplassen --- Riet --- Basiskennis --- Heide --- Natuur --- Grassen --- Vijvers --- Waterlelies --- Bloemen --- Bomen --- Seizoenen --- Zomer --- Winter --- Lente --- Kikkers --- Merels --- Dieren --- Eenden --- Pinguïns --- Vleermuizen --- Zeehonden --- Bloesem --- Proeven (wetenschappen) --- Stappenplan --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- wereldoriëntatie --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Luchtvervuiling --- Jeugdliteratuur --- Propaganda --- Recht --- Scheepvaart --- Vlaanderen --- Vlaams --- Emigratie --- Beroep --- Winkelen --- Waardering --- Verpleegkunde --- Crisis --- Cultuur --- Man --- Vrouw --- Menselijk lichaam --- Naakt --- Communicatietheorie --- Ondernemerschap --- Poëzie --- Puber --- Gesprek --- Aarde (planeet) --- Wereldkaart --- Groente --- Windmolen --- Gesteente --- Gas --- Brandstof --- Flora en fauna --- Grafische sector --- Fauna --- Flora --- Kaart (geografie) --- Grens --- Long (orgaan) --- EURO --- Europese Unie --- Vlag --- Snoep --- Computerspel --- Gsm --- Gokken --- Internet --- Beweging --- Gezondheid --- Plezier --- Voeding --- Gedrag --- Drank --- Atomium --- Waterloop --- Kanovaren --- Ardennen (België) --- Spel --- Veld --- Kok (beroep) --- Bord (schotel) --- Maaltijd --- Vliegtuig --- Steward (luchtvaart) --- Advocatuur --- Soldaat --- Kleuter --- Leraar kleuteronderwijs --- Schelp (weekdier) --- Rechtbank --- Vrij beroep --- Autobus --- Chauffeur --- Techniek (wetenschap) --- Bouwvakker --- Machine --- Blad --- Straatveger (persoon) --- Bezem --- Voetpad --- Ziekenhuis --- Patiënt --- Rechten --- Leerling --- Jongere --- Bankbiljet --- Bankwezen --- Leraar basisonderwijs --- Restaurant --- Piloot --- Postbode --- Trein --- Arts --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport --- Land --- Weide --- Landschap --- Kerk (gebouw) --- Dorp --- Dak --- Bos --- Rivier --- Vallei --- Brug (bouwwerk) --- Bouwen --- Arbeid (werken) --- Naaiatelier --- Computer --- iPhone --- Inclusie --- Maatwerk --- Buitenland --- Klaslokaal --- Laptop --- iPad --- Pc --- Logo --- Duivel --- Provincie --- Culturele diversiteit --- Valentijnsdag --- Filosofie --- Psychologie --- Sociologie --- Literatuur --- Autisme --- Kind --- Samenleving --- Technologie --- Wetenschap --- Historische kritiek --- Noorwegen --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Maatschappij --- Volwassene --- Geschiedenis --- Gebergte --- Zee --- Varen (werkwoord) --- Kust --- Stad --- Den --- Dennenappel --- Waterplas --- Gras --- Vijver --- Waterlelie --- Bloem (plant) --- Boom --- Seizoen (jaargetijde) --- Klimmen --- Kikker --- Merel --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Verzorging --- Eend --- Pinguïn --- Vleermuis --- Zeehond --- Pieter Bruegel de Oude --- Afrika --- Azië --- Nederland --- China --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Proef (wetenschap) --- Zelfbeheersing --- Talent --- Sociaal-emotionele vaardigheid --- Emotie --- Mens --- Mobiele telefoon --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- lager onderwijs --- leerboeken --- Wereldoriëntatie --- 476.11 --- 476 --- 476.1 --- schoolboeken --- Lager onderwijs --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; algemeen --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Music sound recording --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- Basisonderwijs --- 4e leerjaar lager onderwijs --- Kaarten --- Scheepvaart --- Luchtvaart --- Ruimtevaart --- België --- Waterlopen --- Rivieren --- Hulpverlening --- Druk --- Feesten --- Multiculturele samenleving --- Diversiteit --- Communicatiemiddelen --- Communicatie --- Vogels --- Kleding --- Productie --- Zomer --- Weer --- Toerisme --- Kalenders --- Landschappen --- Polders --- Weiden --- Heuvelland --- Gebergten --- Demografie --- Bevolking --- Steden --- Provincies --- Bossen --- Kansarmoede --- Bedelen --- Andere culturen --- Kansarme kinderen --- Katoen --- Kinderarbeid --- Klaslokalen --- Vluchtelingenkampen --- Vluchtelingenkinderen --- Mondigheid --- Zwijgen --- Stappenplannen --- Probleemoplossend denken --- Aanslagen --- New York (stad) --- Vliegtuigen --- Torens --- Terrorisme --- Geschiedenis --- Hannibal --- Olifanten --- Strijdwagens --- Maanlandingen --- Astronauten --- Armstrong, Neil --- Napoleon I Bonaparte (keizer van Frankrijk) --- Napoleontische Oorlogen --- Hiroshima --- Atoombommen --- Wereldoorlog II --- Kerstmis --- Schilderkunst --- Christus --- Maria (moeder van Jezus) --- Kerststallen --- Detailhandel --- Winkels --- Sluitingen --- Treinen --- Machinisten --- Intercom --- Leraren hoger onderwijs --- Hoorcolleges --- Studenten --- Doceren --- Laptops --- Smartphones --- Facebook --- Chatten --- E-mail --- Supporters --- Radio --- Voetbal --- Tekeningen --- Zwart --- Wit --- Flamingo's --- Watervogels --- Dieren --- Uilen --- Zwemvliezen --- Fazanten --- Slechtvalken --- Roofvogels --- Eenden --- Spechten --- Groenlingen --- Kluten --- Struisvogels --- Meerkoeten --- Grutto's --- Buizerds --- Draaihals --- Tjiftjaffen --- Aalscholvers --- Kauwen --- Distelvinken --- Sperwers --- Zwaluwen --- Eksters --- Huismussen --- Merels --- Roodborstjes --- Spreeuwen --- Eieren --- Pauwen --- Zwanen --- Nesten --- Kuikens --- Kieviten --- Zwembaden --- Zwembanden --- Schepen --- Containervervoer --- Ankers --- Watervallen --- Duikboten --- IJs --- Jeans --- Kraken --- Verkeersborden --- Constructies --- Bruggen --- Kranen --- Karton --- Kermis --- Emoticons --- Fileproblemen --- Verkeersinformatie --- Wegen --- Files --- Autorijden --- Sporen --- Vingerafdrukken --- Forensisch onderzoek --- Diefstal --- Protest --- Milieu --- Milieuactivisten --- Stoer --- Voetbalvandalisme --- Godsdienst --- Nonnen --- Woonwagenbewoners --- Dansen --- Gebeden --- Bootvluchtelingen --- Thuislozen --- Teams --- Voetbalspelers --- Koeien --- Krekels --- Voedingsgewoonten --- Uiterlijk --- Bier --- Thailand --- Azië --- Nek --- Religieuze feesten --- Gewoonten --- Kusten --- Pretparken --- Bewegingsdriehoek --- Bewegingsopvoeding --- Landelijk --- Industrie --- Velden --- Boerderijen --- Landbouw --- Kastelen --- Varen --- Koeltorens --- Wandelsport --- Vlakte --- Natuurreservaten --- Stadsparken --- Wolkenkrabbers --- Grootstad --- Bijen --- Boterbloemen --- Duiven --- Ganzen --- Heide --- Madeliefjes --- Mieren --- Ooievaars --- Reigers --- Riet --- Vliegen (insecten) --- Fauna en flora --- Wormen --- Haaien --- Chimpansees --- Vissen --- Gorilla's --- Schildpadden --- Kikkers --- Vleermuizen --- Hazen --- Hazelwormen --- Honden --- Kameleons --- Watersalamanders --- Kwallen --- Kruisspinnen --- Lieveheersbeestjes --- Hagedissen --- Slakken --- Okapi's --- Krokodillen --- Libellen --- Snoeken --- Vlaamse gaaien --- Vossen --- Wespen --- Zalmen --- Zeeleeuwen --- Zilvermeeuwen --- Planten --- Flora --- Aardappelen --- Appelbomen --- Beuken (bomen) --- Brandnetels --- Dennen --- Mossen --- Jeneverbes --- Klimop --- Narcissen --- Sparren --- Suikerbieten --- Tomaten --- Tulpen --- Varens --- Vlier --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs; leermiddelen --- wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; algemeen --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Kauwen (vogel) --- Feest --- Muziek --- Inclusie --- Maatwerk --- Kaart (geografie) --- Communicatiemiddel --- Maanlanding --- Astronaut --- Napoleon Bonaparte --- Geneeskunde --- Techniek (wetenschap) --- Atlas --- Museum --- Atoombom --- Jezus Christus --- Maria (Moeder van Jezus) --- Kerststal --- Tekenkunst --- Winkel --- Slot (sluiting) --- Trein --- Machinist --- Leraar hoger onderwijs --- Hoorcollege --- Student --- Laptop --- Smartphone --- Supporter --- Voetbal (sport) --- Waterloop --- Rivier --- Vogel --- Tekening --- Zwart (kleur) --- Flamingo --- Watervogel --- Dier --- Beeldhouwkunst --- Geluid --- Naamgeving --- Vervoer --- Sociologie --- Verzorging --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde --- Beroep --- Uil (vogel) --- Zwemvlies --- Fazant --- Slechtvalk --- Roofvogel --- Eend --- Specht --- Groenling --- Kluut --- Struisvogel --- Meerkoet --- Grutto --- Buizerd --- Tjiftjaf --- Aalscholver --- Kauw (vogel) --- Putter --- Sperwer --- Zwaluw --- Ekster --- Huismus --- Merel --- Roodborstje --- Spreeuw --- Ei --- Pauw --- Zwaan --- Nest (dier) --- Kuiken --- Kieviet --- Zwembad --- Zwemband --- Schip (transportmoddem) --- Anker --- Waterval --- Duikboot --- Landschap --- Polder --- Weide --- Gebergte --- Ijs --- Breken --- Verkeersbord --- Constructie --- Brug (bouwwerk) --- Kraan (machine) --- Bouwen --- Emoticon --- File --- Weg --- Spoor --- Vingerafdruk --- Milieuactivist --- Hooliganisme --- Non --- Woonwagenbewoner --- Gebed --- Kleuter --- Filosofie --- Psychologie --- Man --- Cultuur --- Volwassene --- Bootvluchteling --- Dak- en thuisloosheid --- Team --- Voetballer --- Stad --- Provincie --- Bos --- Koe --- Krekel --- Voedingsgewoonte --- Nek (anatomie) --- Nederland --- Vietnam --- Zuid-Afrika --- Kust --- Literatuur --- Culturele diversiteit --- Religieus feest --- Gewoonte --- Pretpark --- Fauna --- Veld --- Platteland --- Boerderij --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Tuinbouw --- Onderwijs --- Communicatietheorie --- Kasteel --- Varen (werkwoord) --- Koeltoren --- Wandelen --- Natuurreservaat --- Park --- Wolkenkrabber --- Bij --- Boterbloem --- Duif --- Gans --- Madeliefje --- Mier --- Ooievaar --- Reiger --- Vlieg (insect) --- Flora en fauna --- Worm --- Haai --- Chimpansee --- Gorilla --- Schildpad --- Kikker --- Vleermuis --- Haas --- Hond --- Kameleon --- Watersalamander --- Training --- Kwal --- Kruisspin --- Lieveheersbeestje --- Hagedis --- Slak --- Okapi --- Krokodil --- Snoek --- Vlaamse gaai --- Vos --- Wesp --- Zalm --- Zeeleeuw --- Zilvermeeuw --- Plant --- Aardappel --- Appelboom --- Beuk (boom) --- Brandnetel --- Den --- MOS --- Narcis --- Spar --- Suikerbiet --- Tomaat --- Tulp --- Varens (plant) --- Ecologie --- Fotografie --- Motief --- Nomenclatuur --- Kansarmoede, Kind --- Klaslokaal --- Vluchtelingenkamp --- Vluchtelingenkind --- Stappenplan --- Aanslag --- Vliegtuig --- Toren --- Olifant --- Strijdwagen --- Kalender --- Mos --- Vlier (fauna) --- Ijs (natuur) --- Weg (verkeer) --- Schip (transportmiddel) --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Libelle --- Bij (insect)
Listing 1 - 10 of 10 |
Sort by
|